SEBEBİ NE? (1 SEANS)
Sebebi Ne?
Bir sorun yaşarsın, döngüler devam eder, zaman geçer; aynı sorun ya da benzer sorun tekrar başına gelir. Düşünür durursun: “Bu neden başıma geliyor?” diye. Aklına bir şey gelmez ya da aklına gelenlerin ne kadar doğru olduğundan emin olamazsın.
Tüm bunlar neden oldu? Spiritüel bir açıklaması yok mu tüm bu olanların? Başına gelenlerin sebebi ne?
İşte artık sebebini öğrenebileceğin bir çalışma var.
Bu çalışma bir ihtiyaçtan doğdu. Zaman zaman danışanlarımın bana sordukları sorulardan ortaya çıktı.
“Özlem Hocam, bu neden başıma geldi, bakabilir miyiz? Bunun sebebini merak ediyorum.” dediler.
O zaman dedim ki; böyle bir çalışma eklemeliyim. Zamanı geldi.
Zaman, çalışmaların oluşumunu kendi hazırlıyor. Bu çalışmalar talep doğrultusunda oluşuyor.
“Sebebi Ne?” çalışması da bunlardan biri.
Evren/İlahi Nizam bize bir şey anlatmak ister. Başımıza gelen olayların her zaman bir sebebi vardır. Biz o sebebi anlamadığımız sürece aynı olay ya da benzer olaylar devam eder, eder...
Ta ki; “Ha, evren bana bunu anlatmak istiyor.” diyene kadar benzer olayları kendimize farkında olmadan çekmeye devam ederiz.
Ayrılıklar, kaybetmeler, iflaslar, hastalık türleri, davalar, verdiğin bir paranın dönmemesi, alınamayan miraslar, gelmeyen sevgili, yalanlar, dolanlar...
İyi de bunun sebebi ne?
Şimdi sen bunu neden yaşadın?
Anladın mı neden yaşadığını, yoksa aynı olayın tekrar tekrar başına gelmesi mi gerekiyor?
“Yeter artık, anlamak istiyorum.” diyorsan, o zaman sebebini öğrenmek en iyisi.
Yukarıdan/Spatyom’dan öğrendiğim bir çalışma bu.
Yaşadığın sorunu dinledikten sonra, astral seyahat yolu ile Spatyom’dan sebebini öğreniyor ve sana bilgi verdiğim bir çalışma gerçekleştiriyorum.
#SebebiNe #Sebep #SpirituelGelisim #KisiselGelisim
Mail: tunalireiki@gmail.com



